Ogłoszenia o pracy

Służba cywilna - ogłoszenia o pracy

oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora Zespołu Administracyjno-Gospodarczego KMP w Świnoujściu - oferta Ks-4698/2024 KMP w Świnoujściu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy inspektor ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO KMP w Świnoujściu

wymiar etatu: 1

liczba stanowisk pracy: 1
 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Świnoujście
 

ADRES URZĘDU:

Komenda Miejska Policji w Świnoujściu
ul.
Krzywoustego 2a
72-600 Świnoujście


WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na 1 piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowanie gotówki za wystawione mandaty gotówkowe oraz wpłacanie na konto urzędu Skarbowego;

- koordynacja, kierowanie oraz nadzór nad pracą Zespołu Administracyjno – Gospodarczego;

- rozliczanie faktur, rachunków;

- weryfikowanie pod względem formalnym i rachunkowym, prowadzenie ewidencji: rachunków biegłych, tłumaczy, faktur za badania osób zatrzymanych (Szpital Miejski), wezwań do zapłaty, holowania oraz przechowywania pojazdów;

- rozliczanie należności z tytułu podróży służbowych;

- koordynowanie i weryfikowanie wniosków do wypoczynku, równoważnika za przejazd raz w roku oraz dojazdu do miejsca zamieszkania funkcjonariuszy;

- prowadzenie obsługi kasowej;

- realizowanie zadań gospodarki mandatowej zakresie przyjmowania gotówki;

- analizowanie wykorzystania środków pozabudżetowych będących w dyspozycji jednostki;

- prowadzenie gospodarki mieszkaniowej: prowadzenie kart oraz teczek mieszkaniowych funkcjonariuszy, prowadzenie rejestru zasobów mieszkaniowych, przyjmowanie i rozpatrywanie oświadczeń mieszkaniowych odnośnie równoważnika za brak lokalu mieszkalnego;

- przyjmowanie i rozpatrywanie oświadczeń odnośnie równoważnika pieniężnego za remont lokalu mieszkalnego;

- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków odnośnie pomocy finansowej na zakup lokalu

- wydawanie i rejestrowanie decyzji o przyznanie pomocy mieszkaniowej, równoważnika za brak mieszkania oraz za remont lokalu;

- realizowanie zadań z zakresu Systemu Operacyjnego Obsługi Policji (SWOP): sporządzanie i wprowadzanie list wypłat równoważnika za brak lokalu, sporządzanie i wprowadzanie list za remont lokalu, sporządzanie i wprowadzanie list wypłat pomocy finansowej, sporządzanie wszelkich porozumień finansowych z samorządami Miasta oraz ich rozliczanie;

- realizowanie wydatków budżetowych zgodnie z planem: fundusz reprezentacyjny, okolicznościowy;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: średnie/wyższe

  • posiadanie obywatelstwa polskiego

  • korzystanie z pełni praw publicznych

  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Oświadczenie że okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.  nie pracowałem/łam, nie pełniłem/łam służby w organach bezpieczeństwa państwa lub byłem/łam współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 3.06.2024 r.

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Świnoujściu
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Krzywoustego 2a
    72-600 Świnoujście

    „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr Ks- 4698/2024 st. inspektor Zespołu Administracyjno – Gospodarczego KMP Świnoujście"

INNE INFORMACJE:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia Kadr i Szkolenia KMP w Świnoujście przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego w wysokości brutto 4769,75 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 47-78-31-611.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Świnoujściu z siedzibą przy ul. Krzywoustego 2a, 72-600 Świnoujście, e-mail: sekretariat.swinoujscie@sc.policja.gov.pl. tel. sekretariat 47-78-31505

    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Świnoujście, ul. Krzywoustego 2a, tel. 47 78 31 608; e-mail:i anna.mancewicz@sc.policja.gov.pl

    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie

    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    • Uprawnienia:

      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    • Podstawa prawna przetwarzania danych:

      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Pliki do pobrania

  • 23.79 KB
  • 17.5 KB
Powrót na górę strony